czwartek, 6 czerwca 2013

Recenzja książki "Moja rodzina i inne zwierzęta"- Gerald Durrell


Tytuł: Moja rodzina i inne zwieryta
Tytuł oryginalny: My family and other animals
Autor: Gerald Durrell
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Ilość stron: 317
Okładka: Miekka
Opis wydawcy: Wspomnienia autora z pobytu na Korfu.
Mój opis: Gerald opisuje w książce swój pobyt na wyspie Korfu w Grecji za czasów młodości. Poznawał tam wspaniałą faunę i florę dzięki swoim nauczycielom. Książka  jest wspaniała. Można się przy niej uśmiać, oraz poznać wyspę Korfu i jej zwierzęta.
Nasza opinia: Rodzina Geralda i on sam to straszne wariatkowo.
Genialne przygody, które naprawdę się zdarzyły zapierają dech w piersiach i przyprawiają o głupawkę  iataki śmiechu. W książce zawarte jest mnóstwo informacji na temat wyspy dlatego polecam tą książę osobom które się tam wybierają (byłam na Korfu, wspaniałe miejsce). Jedynym minusem tej książki jest styl pisania, który nie przypadł mi szczególnie do gustu. Autor bowiem nie zapisuje swoich wypowiedzi w dialogu, na przykład:
- Gerry, to jest doktor Teodor Stephanides (…)Teodorze, to jest Gerry Durrell.
Powiedziałem grzecznie „Dzień dobry panu”(…)
Ocena ogólna: 9,5/10

1 komentarz:

  1. Nie czytałam. Szczerze to nawet nie słyszałam o tej książce. Ale może się skuszę ; ))

    Obserwuję. Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń